نوین تجارت دایا

مدیریت خرید و تدارکات را می توان از اصلی ترین و مهم ترین فعالیت های هر سازمان در جهت رسیدن به اهدافش در نظر گرفت که هدف اصلی آن تهیه مطلوب کالا، تجهیزات و خدمات برای بخش های مختلف آن سازمان می باشد. به عبارت دیگر مدیریت خرید سازمان با تامین به موقع مواد و لوازم مورد نیاز به شکل صحیح و مقدار لازم نقش مهمی در گردش بدون وقفه عملیات سازمان بویژه سازمانهای تولیدی و صنعتی ایفا می کند.

امروزه با رشد تکنولوژی، به ویژه در حوزه تکنولوژی اطلاعات، ماهیت تامین و خرید با سرعت شگرفی تغییر یافته است و سازمانها به صورت روزافزون تحت تأثیر رقابتهای شدید تبلیغاتی، فعالیتهای تجاری نوین، تنوع در کیفیت کالاها، تنوع در طراحی محصول و فرایندها، نوآوری ها، اطمینان از عرضه بلندمدت محصول و … قرار گرفته اند.

از آنجایی که مدیریت خرید و تدارکات برای بسیاری از سازمان­ها کاری دشوار، هزینه­ بر و چالش برانگیز است، امروزه بسیاری از سازمان­ها با برونسپاری مدیریت تامین کالاهای مورد نیاز خود به شرکت های تامین و تدارکات، از یک سو فشار اضافی وارد بر سازمان خود را کاهش می دهند و از سوی دیگر از مزایای متعدد تخصصی انجام پذیرفتن این فعالیت بهره مند می گردند.

از این رو شرکت نوین تجارت دایا با بهره گیری از ارتباط قوی با شرکتهای معتبر و مجرب داخلی و خارجی، از قابلیت­ و توانایی مطلوبی در خصوص شناسایی منابع خرید، مهندسی خرید و انجام امور بازرگانی مربوطه جهت تامین کالاها و تجهیزات مورد نیاز سازمان شما برخوردار است.

ارزش های ما

در جهت ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و جلب رضایت حداکثری کارفرمایان، فعالیت هایمان را در چهارچوب اصول و ارزش های بنیادین زیر تعریف کرده ایم:

null

تعهد به مشتری

تعهد به مشتری اصلی ترین رکن ماست. هر آنچه روی دهد، تعهد از بین نخواهد رفت.

null

اصول اخلاقی و حرفه ای

بر این باوریم حفظ اصول اخلاقی و پایبندی به ارزش‌های حرفه ای، راهنمای اصلی ما در مسیر تحقق اهدافمان خواهد بود.

null

مسئولیت پذیری

مسئولیت پذیری برای ما فراتر از قلمروهای صرفا اقتصادی است. دوام و اعتلای ما در گروی تعالی جامعه است.

null

بهبود مستمر

ما همواره به دنبال یافتن بهترین راه ها هستیم. همواره برای بهتر شدن تلاش می کنیم.

null

پویایی و نظم

 در عین پایبندی به مقررات و نظم، با جاری نمودن پویایی در سازمان، نوآوری را به عنوان هدف همیشگی دنبال می کنیم.

null

کارکنان ما

محیط کار ما محل زندگی ماست. رفتار مودبانه و احترام آمیز به همراه رعایت حقوق فردی و اجتماعی اولویت ماست.

فهرست